Dagens rapport

Idag är det söndag och jag ska snart åka till Byske och jobba men innan dess tänkte jag ordbajsa lite här. Tredje inlägget på en dag, det är inte ofta jag har sån skrivlust.

Denna helg har varit ganska lugn. Jag har jobbat en del, gått på stan och slappat. Det har varit fint väder fast det har blåsit kallt. David och jag var på promenad igår och då tappade jag min majblommekrans som jag köpte i torsdags. Så typiskt! Får väl köpa en ny...Suck!

Imorgon ska jag åka ner till Nyköping och det har jag sett fram emot länge. Tydligen ska det bli soligt och varmt också. Woho! Har lovat mig själv att verkligen vara ledig och inte jobba på hela veckan. Man behöver vara ledig ibland. Hoppas på att träffa massa trevliga människor och äta och dricka gott:)

Till sist måste jag berätta om en jättefånig grej. De som känner mig och David vet att vår humor är lägre än Glocalnet. Vi stod och pratade om nåt i köket i morse när jag helt plötsligt släpper en högljudd fis. Istället för att säga usch och gå iväg skrattar David och säger: "Det lät som ett ciss." Han gick sen och letade upp sin stämgaffel och kollade om det stämde vilket det gjorde. Snacka om nördigt!

Kommentarer
Postat av: anna

Haha! ja det med fisen var fasen roligt :) sitter här och skrattar för mig själv

2011-04-17 @ 11:13:31
Postat av: Maria

haha, vilka nördar ni är =) Men sånt är ju kul!

2011-04-17 @ 16:23:16
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0