Grattis Jojo!

Idag fyller min lillasyster 21 år. Stort grattis till henne!!!!!

Jag skulle ha åkt till Skellefteå ni på morgonen för att koreografera men jag missade bussen. Suck! Så nu ska jag försöka vara effektiv här hemma innan det är dags för "hemlisen" i Skellefteå.

Det är internationella dansdagen idag för övrigt.

De senaste dagarna har varit ganska hektiska. En kort sammanfattning kommer här:

Måndag: Lektioner i Byske kl.13-16.30 och sen vidare till Skellefteå för dansrep kl.17-19. Stort tack Jon för att jag fick låna din bil!

Tisdag: Åkte bil i en evighet för att komma till Moskosel (by utanför Arvidsjaur) och hade 2 lektioner med eleverna där. Efter det vidare in till Arvidsjaur för mina "vanliga" lektioner kl.14-16. Hemma vid 18 och käkade och fixade med lite av varje. Tog en kvällspromenad för att det var så fint väder och avslutade kvällen med te och fruktsallad i soffan.

Onsdag: Heldag i Boden. Avslutade dansmatteprojektet på riktigt. David och jag var på Nordpolen (badhuset i Boden) i den långa pausen mitt på dagen där vi satt i bubbelpoolen länge. Så himla skönt! Tillbaka i Piteå strax före 21 och då gick jag till min nya lägenhet och mätte lite. Det är litet! Avslutade denna kväll med ett gals vin och sen somnade jag i soffan...

Torsdag: Tjafsade med LTU större delen av förmiddagen eftersom jag inte får mina kurser från Linköping tillgodoräknade. AH! Mina nya röda chinos som jag köpte i Boden gick sönder och jag lämnade tillbaka dem på Hanséns. Suck! Ingen bra start på dagen. Men eftermiddagen var bättre för då satt Sara och jag på Wayne's och fikade/pratade/gnällde. Det var så länge sedan vi umgicks. Kvällen spenderades i Skellefteå där det skedde nåt på stan precis som det kommer göra idag...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja precis som dem förra somrarna, det kommer bli mysigt! :D

2011-05-01 @ 16:59:41
URL: http://joohannac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0