Resumé av helgen



Så här såg det ut igår när Sara och jag laddade upp för vårt Tre Kronor-maraton. Vi började lite nyttigt med varsin sallad för att sedan trycka i oss godis, chips och trocadero. Hoppsan!
Vi satt från kl.13 till 18.30 och hann med 6 avsnitt, 14 kvar på denna box och det ska vi nog plöja igenom så småningom. Det var väldigt nostalgiskt att se och roligt. Avsnitten var inspelade 1994 och det är ju 17! år sedan! Kläderna var nog det roligaste men även gamla matförpackningar osv samt det dåliga skådespeleriet. Helt klart trevlig lördagsunderhållning när det var grått och regn ute.

På kvällen kom David och Jon hit och vi käkade middag och tittade på film. Också trevligt.

Idag har jag jobbat i Byske och det var en bra arbetsdag trots mitt snorande och min hesa stämma. Har ätit middag och sitter nu med ett glas vin och tittar på reprisen av Sofias änglar. Det går ingen nöd på mig om man säger så:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0