Skärtorsdag

Än så länge har jag inte sett till några påskkäringar men de kanske kommer. De brukar vara så söta när de kommer ansiktsmålade och säger Glad Påsk och tigger godis. Det var ett tag sen man själv gickj påskkäring...
Har haft bikini-premiär på altanen idag:)
Vädret är fantastiskt här och jag försökjer njuta så mycket som det går för snart ska jag upp till norr igen och där är det tydligen inte alls lika skönt.

Igår tog Johanna med mig på Functional Moves på Hälsomagasinet. Det var såå jobbigt men samtidigt skönt att få köra skiten ur sig så svetten rinner och musklerna skakar. Träningsvärken idag är inte att leka med!

Var en sväng hos farmor och farfar igår också och fikade samt tittade på deras nya lägenhet. Den var liten men mysig och den ligger centralt så de har nära till det mesta. Kul att få träffa dem också.
Tanken var att jag skulle träffa Lina ikväll men hon kommer inte till Nypan förrän imorgon så nu får jag hitta på något annat att göra. Har börjat bli väldigt rastlös och sällskapssjuk. Ska nog ta en sväng upp på vinden och kolla över vad jag kan behöva för köksgrejjor.

Glad påsk på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0