Födelsedagsplaner

Om mindre än en månad fyller jag 25 och jag har funderat på hur jag ska fira detta. Eftersom jag bor där jag bor så blir det lite svårt att fira med släkt och vänner men nu är det löst.

Mina supersnälla föräldrar fixar så jag kan åka ner till Nypan och så kan vi fira med släkten hemma hos dem. Lite i förväg men det gör ju inget. Den 20 augusti blir det alltså 25-årskalas på Borgdalsgången. Wee wee!!!
Ska tänka ut nåt att göra med vännerna här uppe också. Kanske gå ut och äta eller nåt.

Egentligen ska jag vara ute på havsbadet nu men eftersom det inte kom några på Move it (motionspass) så åkte jag hem istället. Inget roligt att sitta där i tre timmar utan nåt att göra. Måste erkänna att det ska bli skönt att sommarjobbandet snart är slut. Jag känner mig rätt sliten och oengagerad nu. 8dagar kvar som sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0