Fredagkväll

Sitter i soffan, äter chips och dricker vin. Livet kunde vara sämre måste jag säga.

Idag har jag tvättat och städat här hemma så jag känner mig väldigt nöjd med mig själv för nu är det fint. På eftermiddagen var jag på stan och kollade på nollorna som sprang runt i svarta sopsäckar och gjorde konstiga uppdrag. Det är 4 år sedan jag gjorde detsamma. Tiden går fort!
Träffade en hel del trevliga människor från skolan också och fastnade på Byxtorget och pratade ett bra tag.

Har inhandlat ett par svarta dansbyxor från Cubus (alla danslärarstudenter vet vad jag menar) och en poncholiknande tröja från Gina Tricot. Innan jag gick hem blev det kaffe på Ekbergs med David eftersom vi båda är koffeinberoende. Det var gott och trevligt.

Får se vad den här helgen har att erbjuda. Har inget planerat än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0