Mitt i veckan

Idag är det onsdag, mitt i veckan med andra ord.

De två första arbetsdagarna har gått bra och det är roligt att vara igång igen. Var på Step och core i måndags och det var jättejobbigt men skönt att få köra skiten ur sig. Har mycket träningsvärk och min högra vad är helt stum men det är smällar man får ta när man går ut hårt.

Lotta är här på besök och det är trevligt. Hon är så snäll och diskar och lagar mat så jag känner mig riktigt bortskämd. Igår tittade vi på Linas kvällsbok medan vi åt middag och det var en riktig nostalgitripp. Vi såg den tillsammans med klassen typ 2007 eller 2008 och vi skrattde lika mycket nu som då. Fantastiskt rolig men pinsam film.

I eftermiddag är det jobb i Skellefteå som gäller och det blir roligt att träffa eleverna igen. Både nya och gamla ansikten blir det tydligen också.

Ha en bra onsdag kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0