Planeringsdagar

Insåg att jag inte bloggat något sen jag kom tillbaka till Piteå, vilket jag gjorde i måndags.
Kanske är det för att det inte händer så mycket spännande i mitt liv just nu. Dagarna består av att planera danslektioner eftersom jag börjar jobba nästa vecka. Som det ser ut kommer jag ha 15 ev 16 lektioner i veckan så det är en hel del att planera. Det kommer bli många grupper som får göra ungefär samma saker för annars får jag jobba ihjäl mig och det har jag tänkt undvika denna termin.

Utöver detta har jag varit på Korpen två gånger denna vecka. Kors i taket! I måndags var det Zumba och det var sådär men idag var jag på Bodyjam och jag fick en stor endorfikick för det var så roligt. Synd att det ska krocka med mina lektioner annars skulle jag gå regelbundet.

Har blivit lite snorig också men det ignorerar jag så gott jag kan. Så länge det håller sig till näsan ska det nog gå bra.
Nu är det te och Livet på BB som gäller.

Kommentarer
Postat av: Sara

Japp, man älskar ju alla dessa bebisprogram!! 15 klasser, du har att göra... Jag har bara 8 jag! Och kontorsarbete visserligen...haha:). Imorgon kommer Danne hit. Vi får ringas till veckan tycker jag! PUSS

2011-08-24 @ 23:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0