Söndag

Sov illa i natt så jag kände mig trött och grinig i morse men nu mår jag bättre.

Har slöat framför tv:n, handlat och funderat lite kring projektet i Arvidsjaur. Har lite idéer nu om hur man kan arbeta med miljö, natur och kultur på danslektionerna och hur jag kan få in det samiska. kan bli spännande detta. På torsdag är första tillfället.

I eftermiddag står matlagning, promenad och Bodybalance på schemat. Det är mulet men varmt ute så jag tänker att det är bäst att passa på och vara ute lite innan kylan hittar hit igen.

Ikväll kommer Lotta hit som gick i min dansklass gär i Piteå. Hon ska bo här ett par dagar medan hon gör AUO3 i Luleå, som jag gjorde förra hösten. Det ska bli jättekul att träffa henne igen. Synd bara att jag jobbar alla kvällar hon är här men lite ska vi väl hinna umgås i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0