Söndag

Det var lite segt att jobba men det gick ändå förvånansvärt bra.
Danne, Anders och Bella kom ut och drack öl och tittade när vi skuttade runt i våra fina dräkter.
Jag fick köra hem, andra gången i mitt liv som jag körde en automatväxlad bil, men det gick bra.

Vi var på Tre Kronor och åt. Det blev som vanligt en nachotallrik för mig och den var inget vidare men det dög.
Var hemma en sväng och duschade och bytte kläder och mötte sedan upp gänget igen på Challenge.

Där blev det mycket prat (mest från min sida, ojdå!) och två glas vin. När jag kom hem igen vid elva-tiden kände jag mig full vilket inte hör till vanligheten. Så jag satt uppe och drack vatten och åt tortillachips för att nyktra till. Gick sådär. Somnade i alla fall till slut men vaknade vid fyra och mådde piss! Två glas vin, hur lite tål jag egentligen??
Det var i alla fall en jättetrevlig kväll och jag ger en stor kram till de som var med.

Kolla gärna in Saras blogg för hon har också skrivit om dessa händelser och har dessutom lagt upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0