31 december 2011

Det är minusgrader ute idag. Inget vi är vana vid här nere i söder eftersom det varit så milt. I vilket fall så klädde jag på mig täckbyxor, vinterjacka och tjocka vantar och gick ut på promenad. Jättefriskt och skönt men jag hade alldeles för mycket kläder på mig så när jag kom hem igen var jag blöt av svett. Men det löstes enkelt med en lång dusch.

Sista dagen på året idag, även kallat Nyårsafton för de som inte vet:P
Det blir middag hemma hos Kristoffer och Malin på Arnö. Det ska bli trevligt.
De tre senaste åren har Nyårsaftonen inte varit nån höjdare för min del så jag tänker inte ha några förhoppningar utan bara gå in för att ha trevligt med goda vänner.

Igår var Åsa här, min hyresvärd, tillsammans med sin man och dotter. Vi skrev kontrakt och jag fick nycklarna. Hon var mycket trevlig. Nu längtar jag efter att komma ner till Motala och se lägenheten och börja fixa i ordning. På tisdag åker Jojo och jag ner och tar emot flyttlasset. Det blir spännande.

Var på Friskis igår också. Stefans medelgympa som jag gick på för ett par år sedan. Det var jobbigt men jag överlevde. Träningsvärken idag är dock inte att leka med...

Gott nytt år!
2011-12-31 @ 12:58:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0