Årskrönika

Snart är 2011 slut och här nedan har jag sammanfattat vad som hänt unedr året månad för månad:

Januari: Sara och jag gick upp på opponering med vår C-uppsats, som jag fortfarande inte kan minnas namnet på, och efter en del kompletteringar blev vi också godkända senare under våren. Jag började jobba på heltid och pendlade som en tok mellan Piteå, Boden, Arvidsjaur, Skellefteå och Byske. 6 dagar i veckan jobbade jag och det var slitigt men lärorikt.

Februari: David fyllde 26 och eftersom jag blev sjuk på hans 25-årsdag så överraskade jag honom med en fest. Mycket folk i våran tvåa och det var roligt. Jag var även med i en Moulin Rouge-show på Kåren där vi dansade väldigt lättklädda. Himla skoj att få showa lite.

Mars: Denna månad flöt på utan några större händelser. Sara och jag åkte till Luleå och shoppade för att få nåt annat än jobb att tänka på och det var en supermysig dag. Vi fick också sommarjobb på Pite havsbad och började planera inför det.

April: David och jag bestämde oss för att flytta isär så det var en jobbig period. Utöver detta avslutades dansmatteprojketet i Boden så det var 2 föreställningar där som krävde lite extra jobb men som blev lyckade. Var hemma i Nyköping och firade påsk.

Maj: Jag flyttade till Uddmansgatan, det var dansföreställningar i Skellefteå och Sara och jag var inne i en shoppingperiod där vi handlade en hel del kläder.

Juni: Jag tog min danslärarexamen och det firades med fest på Ankars. Var på dop i Linköping och stannade i Nyköping ett par dagar innan jag åkte tillbaka till Pite och började jobba på havsbadet.

Juli: Jobb, jobb, jobb. Var endast ledig tre dagar denna månad men hade himla skoj ändå. Lina kom och hälsade på och likaså mamma och pappa. Sara och jag var på Schlagershow, grillbuffé på Challenge med efterföljande nattshopping och icke att förglömma PDOL. Vädret var fantastiskt och tiden sprang iväg.

Augusti: Sara flyttade till Bjärnum och det blev tomt utan henne. Avslutade jobbet på havsbadet och åkte till Nyköping och vilade upp mig en vecka och firade min kommande 25-årsdag med fest för släkten. Höstterminen började vilket innebar jobb i Arvidsjaur, Skellefteå och Byske.

September: Jag fyllde 25 och firade med familjen nere hos Jojo i Ö-vik. Sara kom och hälsade på över en helg och vi shoppade och fikade, surprise:P

Oktober: Jag hälsade på Jojo i Ö-vik över en helg och några veckor senare kom hon upp till mig och hälsade på. Var på dansworkshop i Skellefteå och fick prova på persisk dans. Sökte jobb.

November: Var på kurs i Umeå, hade dansuppvisningar i Skellefteå och i Arvidsjaur och åkte på anställningsintervju i Ludvika och i Motala.

December: Ännu fler dansuppvisningar/avslutningar, stress över hur det skulle bli med jobb framöver för att sedan få jobbet i Motala och panikpacka ihop lägenheten och flytta från Piteå. Firade jul i Nyköping.

Jag har säkerligen glömt massor jag gjort men detta är väl 2011 i stora drag. Det blir spännande att se hur 2012 blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0