Danscafé

Igår dansade en av mina grupper på danscaféet som Dans- och Balettföreningen anordnade på Nordanå. Det var bara två elever som kunde vara med så jag hoppade in som en tredje och det var roligt att få dansa lite själv. Första uppvisningen var det inte så många som tittade men andra gången vi dansade så hade vi en ganska stor publik vilket peppade mycket. Även Emmy och Fern hade några av sina dansgrupper med, som jag tyvärr ej hann se, och jag tyckte det var en riktigt trevlig liten tillställning. Utomhus var det julmarknad men verkligen inget stämningsfullt väder, grått och lerigt och inte en snöflinga i sikte. Synd!

Nu har jag betat av alla extra dansuppvisningar för mina Skellefteågrupper. Bara avslutningarna kvar sen är terminen slut. Helt sjukt vad tiden går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0