Dansuppvisning

Igår var det dansuppvisning för Kulturskolans elever i Arvidsjaur. Vi fick vara på scenen på Medan där de även brukar ha bio. Jag trodde att det skulle bli halvfullt i publiken men oj vad fel jag hade. Det var nästan fullsatt!
Eleverna skötte sig exemplariskt och jag var en stolt danslärare:)

Det var lite extraroligt att vara både danslärare, ljudtekniker, konfrencier och dansare. Snacka om multitasking. Några elever kom fram med en present efteråt. Så gulligt! Det var även flera föräldrar/mor-farföräldrar som kom fram och tackade för det jobb jag gör. Det värmer verkligen. Förmodligen var det sista dansuppvisningen jag hade i Arvidsjaur och jag måste nog säga att det kändes som den bästa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0