Flyttpackning

Inte en av mina favoritsysslor men jag börjar få rutin på det så det går ändå ganska smidigt.
Igår hjälpte David mig och vi fick ganska mycket gjort. Jag ska nog bli klar till torsdag.
Det svåra är att veta hur mycket jag behöver ha med mig till Nyköping då jag ännu inte vet när jag får ner mina saker till Motala. Men det vet jag innan torsdag så det ska nog lösa sig det med.

Har tagit en fika med Jenny idag också och sen flyttade vi divansoffan från Davids lägenhet till min. Trots att den var isärskruvad så var det ett jobbigt projekt att få in alla delar i Jennys bil som inte är en kombi. Men vi slog våra kloka huvuden ihop och fick till det till slut. Vi var trötta men nöjda efteråt. Nu är det trångt i lägenheten kan jag säga. Försöker lasta på höjden men det är inte det lättaste när man är kort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0