Fredag, igen!

Var tar dagarna vägen? Det var ju nyss fredag och nu är det dags för helg igen. Skönt visserligen men lite läskigt att tiden bara rusar på i detta höga tempo. Hade hoppats på att få ett jobbesked innan helgen men jag har försökt få tag på dem utan resultat. Detta innebär att jag ska gå en helg till utan att veta. Måste jag tillägga att jag är lite stressad?

Jag sover i snitt 4-5 timmar per natt just nu men känner mig inte trött utan bara speedad. Stress.com.
Kanske ska gå till gymmet imorgon och köra slut på mig och se om jag somnar av ren utmattning sen?
Kan vara värt ett försök och det är ju inte som att jag varit en flitig gymbesökare den senaste tiden heller så det lär ju inte skada.

Fick min lön idag, två veckor senare än beräknat men men. Ska köpa julklappar och beställa resa till Nypan över jul. Sen är det väl bara att försöka spara det som är kvar.

Snart dags för middag och senare ikväll blir det bio med David.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0