Ingen rast, ingen ro

Idag har jag bokat flyttfirma, svindyrt, men jag bet ihop och tänkte på vad skönt det blir att slippa flytta alla saker med släp 120 mil. Flyttstädning också beställt så jag kan åka härifrån på torsdag och veta att min lägenhet kommer tömmas och bli städad. 2 januari packas mina saker och är förmodligen framme den 3 eller 4 januari i Motala. Då hinner jag få lite ordning innan jag börjar jobba den 9:e. Det blir bra!

Sitter på bussen på väg att ha de sista danslektionerna i Skellefteå. Har varit på julluch med Dans i Nord också på ett jättemysigt ställe så jag är mätt och belåten.

Separationsångesten ligger och gror men jag försöker tänka på allt det positiva med denna flytt.
Det kommer bli så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0