Jag har fått jobbet!!!

Nu är det klart. Jag kommer vara Motala kulturskolas danslärare from januari 2012. En heltidstjänst med fast lön och lov osv. Kan inte riktigt fatta att det är sant! Jag har gått och väntat så länge och hoppats och hoppats och så helt plötsligt så är det klart. Är så oerhört glad och stolt över att att de valt mig. En jobberbjudande som detta kanske man bara får en gång i livet.

Mina arbetsuppgifter kommer bli att planera och starta upp dans på kulturskolan. Jag får välja vilka dansstilar, hur stora grupper och till viss del också vilka tider de ska dansa. jag kommer hålla till i en danssal som ligger på Musikskolan vilket innebär att jag är i samma lokal och undervisar samt att jag har nära till mina arbetskollegor. Det känns så bra!

Lite att fixa med nu. Om en vecka åker jag till Nypan och till dess ska jag helst ha hittat en lägenhet, packat ihop alla mina saker/möbler, bokat flyttfirma och flyttstädning. Detta samtidigt som jag ska avsluta mina nuvarande jobb. Det ska nog gå på nåt sätt...

Kommentarer
Postat av: Maria

Woho grattis Josse!!! Lycka till med allt =) Och Motala var ju mina hoods ett år på folkis =) kramar

2011-12-15 @ 23:06:15
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Marlene

GRATTIS Baby!!! Jag blir sååå glad för din skull och jätteinspirerad!!! PUSS <3<3<3

2011-12-16 @ 09:25:57
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/
Postat av: Marie Bobäck

Gratulerar så mycket! Lite närmare hem...

2011-12-17 @ 19:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0