Josse och huvudvärken

Sedan i torsdags har jag haft ont i huvudet till och från vilket är otroligt irriterande och jobbigt.
Igårkväll blev det värre och inte ens sömn hjälpte utan det kändes som mitt huvud skulle sprängas i morse. Hittills har jag provat att sova mycket, huvudvärkstabletter, massage, lång och varm dusch, kaffe, te och frisk luft. Inget fungerar fullt ut men huvudvärkstabletterna lindrar en stund.

Har velat fram och tillbaka om jag ska ställa in barndansen dag men sitter nu i alla fall på bussen på väg till Skellefteå. Det är väl bara att bita ihop och köra på tänker jag.

Kan komma på en mängd orsaker till huvudvärken men tror mest på stress och att jag börjat gnissla tänder igen på nätterna. Inte bra!

Ännu en liten sjukdoms- och gnällhistoria från mig. I'm sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0