Julfest

I fredags var jag på Skellefteå Dans-och Balettförenings årliga julfest.
Började med lite förfest med vin och prat hemma hos Emmy så vi var lite runda under fötterna när vi gick till Nordanå men på väldigt bra humör. Väl där blev det lite mingel med glögg och pepparkakor innan maten serverades. Det var bra uppslutning och endast en danslärare saknades. Vi åt julbord och sedan dessert och vin till detta. Sen var det dags för den årliga juldansen och jag utsågs till ledare för detta. Kul tänkte jag och tog i för kung och fostreland från start. Vad jag inte visste var att detta julmedley var 14 minuter långt! Ah, vad jobbigt det var! Mådde lite illa efteråt emn det gick som tur var över. Kul var det!

Jag och Emmy var bland de sista kvar och fick skjuts av Kajza hem till Emmy. Vi kände lukten av mat och gick till Max och käkade pommes innan vi gick och la oss. Lyckad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0