Sista timmarna i Piteå

Om en 1,5 timme lämnar jag Piteå. Inte bara för julfirande denna gång utan jag flyttar. Det känns jättekonstigt. Kan nog inte riktigt fatta det.

Gårdagen gick åt till att packa ihop lägenheten. Usch vad mycket saker jag har! Till nästa flytt ska jag rensa. Det känns så skönt att slippa släpa alla saker och slippa flyttstädningen för jag är helt slut. Lyckades med att tappa mitt stora kosta boda-fat i trapphuset så nu finns inte det längre. Suck! Skrämde grannarna lite med ljudet av glas mot stengolv men fick låna en sopskyffel och sopa upp det.

David bjöd mig på middag igår, potatismos, spenat och stekt lax. Så himla gott! Vi bytte julklappar också och jag fick en fin och gosig tröja och presentkort på itunes. Mycket snällt! Nu kommer vi inte ses förrrän vi vet inte när och det känns också jättekonstigt. Tur att det finns dator och telefon.

Nu ska jag dricka upp kaffet och sen blir det till att fixa det sista innan flygtaxin kommer.

Hejdå Piteå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0