Sjuk

Jag har ju lovat mig själv att lyssna mer på kroppen och inte bara köra på i 100 km/h jämt och blev faktiskt rätt stolt över mig själv at jag gjorde det igår. Vaknade och kände mig ganska risig, snorig, sliten hals, ont i huvudet men packade mina saker och åkte till Glommersträsk. Eftersom det är dansuppvisning för Kulturskolans elever nästa vecka så kunde jag ju inte ställa in i fag tänkte jag och jag kanske mår bättre framåt dagen, eller? Jag har ett fysiskt jobb som kräver att jag rör på mig och använder kroppen. Kanske inte det bästa när man är sjuk. Jag bestämde mig för att repa med de grupper som ska vara med nästa vecka och sedan åka hem och vila. Bra beslut tror jag! Kan ändå inte vara en bra lärare om jag är sjuk och dessutom kanske jag smittar.

David fixad middag åt mig och diskade så jag slapp tänka på det. Väldigt snällt!

Nu har jag sovit i nästan 10 timmar och känner mig lite bättre men inte frisk. Det får bli en lugn dag idag.

Där fick ni en hel utläggning, det var inte meningen men så är läget i mitt liv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0