Träning, pizza och bio

Provade på ett danspass på Friskis igår tillsammans med Jojo. Det var inte alls vår grej utan vi kände oss mest fåniga. Om jag ska hitta nåt positivt så var det skönt att röra lite på sig men nej jag kommer inte gå igen.
Efter att ha duschat och bytt om åkte vi till Fazana och mötte upp mamma och pappa. Fazana är en pizzeria i Nypan som serverar glutenfria pizzor. Stort gilla på detta! Jag velade länge över ilken jag skulle ta men betsämde mig till slut för Pizza di parma- parmaskinka, smörstekta champinjoner, mozzarella, rödlök, vitlök, tomatsås och ruccola. Det var så gott så jag smällde i mig hela pizzan. Det blir snart ett besök där igen tror jag.

Vi avslutade kvällen med bio på Biostaden som är en STOOR, nybyggd biograf. Vi såg The girl with the dragon tattoo. Var inte jätteimponerad av den men helt ok. Man kunde ju storyn så det var inte så många överraskningar även om de ändrat vissa detaljer. Biografen var bra i alla fall. Gott om benutrymme och sköna stolar och väldigt stor bioduk. Värt ett besök där för er Nyköpingsbor som inte varit där redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0