Trevliga onsdag

Har varit lite pysslig idag och satt resårband på 20 st silverglittriga hattar som mina elever ska ha på dansuppvisningen imorgon. Hela mitt golv blev glittrigt men vad gör man inte för konsten.

Var och käkade lunch på Nodo tillsammans med Madde och det var jättemysigt. Synd att jag var tvungen att åka och jobba annars hade jag gärna suttit ett par timmar till och bara pratat. Men förhoppningsvis ska vi göra nåt liknande nästa onsdag.

Sitter nu på bussen till Skellefteå där jag ska ha tre danslektioner. Eftersom det bara är två lektioner kvar så har jag inte planerat något nytt utan det får bli afro med alla tre grupper. Men det är ju roligt och brukar vara uppskattat så det blir nog bra.

Inget nytt på jobbfronten. Jag väntar spänt...

Kommentarer
Postat av: Marlene

ååh jag håller tummarna för dig vännen!

2011-12-09 @ 11:17:00
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0