5 veckor efter inlämning...

...får vi resultatet på den evigt hatade uppsatsen:

Examensarbetet är nu examinerat och visar på många goda kvaliteter men uppfyller dock inte alla kriterierna för godkänd. Er text behöver utvecklas och följande förbättringar bör genomföras för att arbetet ska godkännas enligt nedanstående betygskriterier.

  1. Hur har ni kommit fram till ert resultat? Hur har ni jämfört och analyserat som ni säger er göra? Utveckla er text och beskriv hur ni har bearbetat, analyserat och tolkat intervjuerna med koppling till metodlitteratur. Undvik att placera rådata av intervjuerna som bilaga.

AH! Vad trött man blir. På nåt sätt kände jag det på mig med tanke på att vi inte haft något flyt med denna uppstas överhuvudtaget men en del av mig hoppades ändå att allt strul skulle vara över nu, men icke!


Både Sara och jag är överens om att fixa till detta så fort som möjligt så imorgon kl.10 tar vi tag i det. Förhoppningsvis är det inte jättemycket som behöver göras. Tyvärr får vi ju inte hjälp av vår handledare (eller ska jag vara glad över det kanske?) så vi får fixa det på egen hand men men. Bara att kämpa vidare!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0