Alla hjärtans dag kom och försvann lika fort

Blev inget alla hjärtans dag- mys hos oss. David bakde i ju för sig scones på morgonen som vi åt till frukost vilket gjorde att jag fick dåligt samvete att jag inte gjorde nåt. Så när jag var och handlade slank det ner några fina chokladbitar som jag la på ett litet brev på diskbänken till honom. David gick hemifrån strax efter tio och sen såg vi inte varann förrän jag kom hem vid 22.15 och då var båda så trötta att vi gick och la oss. Så var det med den dagen!

Efter jobbet igår var jag på Musikhögskolan och repade Moulin Rouge. Det var första repet tillsammans med musiker och det gick förvånansvärt bra tycker jag. Det enda som känns lite jobbigt att jag inte kan vara med och repa förrän genrepet på fredag och då blir det första gången på scenen och allt vad det innebär. Men det löser sig nog.

Nu är jag ensam hemma igen för David är studentambassadör på en utbildningsmässa här i Piteå och när han kommer hem är jag i Arvidsjaur. Sambolivet är för härligt. Eller?

Kommentarer
Postat av: Maria

Visst är samoblivet härligt - man sover i samma säng, thats it ibland. Men det kommer bättre tider när ni har lite mer liknande scheman =) kram

2011-02-15 @ 12:47:40
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0