Davids födelsedag

Igår fyllde David 26 och det firade vi. Jag började med att fixa frukost på sängen och sjunga "ja må han leva" samt ge honom presenter. Det blev uppskattat:)

Trots att det var lördag så skulle vi båda till skolan på olika uppdrag så vi pulsade oss dit. Det var lite kämpigt eftersom jag fått ont i ryggen och är förkyld. Var lite orolig att jag inte skulle kunna dansa men det gick ganska bra. Repade inför Moulin Rouge och jag och Sara koreograferade en dans på en halvtimme. Vi är ett toppenteam!

Vid tolvtiden skyndade jag mig iväg för att handla det sista och fixa allt hemma. Det tog sin lilla tid att göra tre pajer, städa, pynta, duka, duscha, sminka sig mm. Men jag hann i alla fall i tid och vid halv fyra kom Nathalie Bertilsson, Isabelle Andö och Paulin Thorsell hit och hade med sig en jättefin tårta. När David kom hem strax efter fyra stod vi i hallen med tårtan och sjöng. Han blev överraskad och väldigt glad:)
Resten av dagen och kvällen droppade folk in och grattde och vi åt mat, tårta, godis mm och pratade.
En mycket lyckad dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0