Du är en människa som lyser upp världen

Den fina kommentaren fick jag på min statusuppdatering på Facebook igår när jag skrev om att ingenting känns roligt. Thip som jag läste ihop med i Linköping skrev då: "du kommer att må bättre snart för du är en människa som lyser upp världen." Den kommentaren värmde verkligen och har gjort att jag känt mig på bättre humör idag. Tack snälla Thip!

Denna tisdag har jag spenderat i Arvidsjaur där jag haft 5 danslektioner. Det gick bra och var roligt. Gick en kort promenad när jag hade rast och då blev jag stoppad av en journalist från lokaltidningen. Hotellet i Arvidsjaur (tror bara det finns ett i annat fall det stora) har funderingar på att starta en strippklubb och ville ha åsikter om vad lokalbefolkningen anser om det. Jag blev lite paff och sa att jag inte tyckte det verkade vara en bra idé. Journalisten berättade vidare att hotellchefen trodde att det skulle göra att de fick fler gäster och då sa jag att det måste finnas andra sätt att få fler gäster till ett hotell än att starta en strippklubb. Tydligen hade lokalbefolkningen svarat väldigt olika och några tyckte att det var en rolig idé. Ja vad ska man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0