Heldag i Arvidsjaur

Åkte till Arvidsjaur redan vid åtta i morse eftersom jag skulle hålla i workshop men två st årskurs 3.Kom dit med andan i halsen och eleverna satt och väntade, lite pinsamt men jag skyller på att det var halt på vägen. Det var härliga elever och hela dagen flöt på jättebra. Det var några tjejer som sjöng en tack-sång till mig innan de gick. Då blev jag lite rörd. Väldigt gulligt!

Hade en lång lunchpaus så då gick jag åt pommes och grillkorv på Scan. Det var inte så speciellt gott men jag blev mätt och för att bara kosta 25 kr var jag nöjd. Mycket trevlig personal också.

Tog en promenad också innan jag satte igång med eftermiddagsgrupperna och passade på att fota lite.

De här fina älgarna i trä står utanför Medborgarhuset där jag jobbar.
Man vet att man är i Norrland när det står ett gäng sparkar parkerade utanför porten.


Arvidsjaurs kyrka


Den lilla bilen jag körde idag.
2011-02-01 @ 19:39:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0