Josse funderar

Jag har inte varit på humör idag. Tror att det är en kombination av trötthet, stress, brist på solljus och kanske lite PMS. Jag och Sara har gnällt en massa för varann och det känns alltid lite bättre att få gnälla ihop med någon. Vi kom fram till att denna långa vinter inte passar oss. Vi längtar redan nu efter sol och värme och då är det ju ca 2,5 månad kvar. Suck och pust!

När vi var på skolan och repade i förmiddags började vi prata om sommaren och framtiden. Allt är så osäkert, man har ingen aning om var man kommer bo och göra om ett år till exempel. Det känns lite jobbigt men samtidigt spännande. När det gäller sommaren har vi idéer om att hålla i danskurser så vi slipper jobba hela sommaren i äldrevården. Vi får väl se om det går att få till. Är väldigt sugen på att gå en kurs i Simonson och yoga i Stockholm i sommar också. Vill även ta mig utomlands. Det gäller att spara pengar om jag ska få till detta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0