Lång dag

Jag åkte hemifrån kl.7.00 och kom hem kl.20.00. Det kallar jag lång arbetsdag. Det har dock inte varit så jobbigt som jag trodde utan det har varit roligt och tiden har gått fort. Jag började i Unbyn i morse, där det var -25.5 grader för övrigt, och den klassen är duktiga. Vidare till Heden som är en stor och ganska högljudd klass men idag var dem mycket lugnare och lektionen flöt på bra. Sista klassen var på Sanden och dem eleverna är en liten utmaning men idag hade vi roligt ihop. Det går så mycket lättare när man börjar "lära sig" hur eleverna funkar.

Hade lite dötid i Boden och gick runt på stan men det var så kallt så jag satte mig på ett café och drack te och läste en tidning. Klockan 15 hade vi möte och bestämde datum för föreställning av dansmatteprojektet och vi fick även träffa några musiklärare som ska vara med och spela. Det kommer nog bli bra.

17.30 var jag tillbaka i Piteå och åt middag på Kåren innan vi repade Moulin Rouge 18-19.30. Nu börjar danserna sitta men vi behöver öva lite till så det blir toppen.

Nu sitter jag i soffan och dricker te och väntar på att åka och hämta David.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0