Ledig dag?

Det är lördag idag och min enda jobbfria dag i veckan så vad gör jag idag?
  • Gick upp halv nio och åt frukost med David.
  • Gick till skolan och repade inför fredagens Moulin Rouge mellan 10-12
  • Gick ner på stan och köpte lite detaljer till företsällningen samt handlade mat
  • Åt lunch och diskade samt städade badrummet
Nu är klockan strax halv tre och jag har tänkt att hinna med detta innan kl.18 då jag tänker ta ledigt för resten av dagen:
  • Koreografera klart till mina vuxengrupper
  • Dammsuga
  • Göra lite styrkeövningar+ stretcha
  • Fundera/koreogrefera till grupperna i Boden
  • Duscha
Ikväll kommer Tony och Emelie hit och vi ska frossa i godsaker och titta på Melodifestivalen.
Bäst att jag sätter lite fart så jag blir klar i tid.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback