Magknip

Det är fredageftermiddag och jag sitter och är ynklig eftersom jag har magknip. Jag hatar verkligen att ha ont i magen! Tror det var Sara jag diskuterade det med som hade samma åsikt som jag om att lite huvudvärk kan man stå ut med men magont gör att man blir så handikappad. Förmodligen är det stressrelaterat. Har legat och vilat och sovit en stund tror jag men det har inte gett med sig. Suck och pust!

Fredag betyder Boden i min kalender så där var jag mellan 8-11. Jag har verkligen börjat gilla det här med dansmatte och både eleverna och lärarna verkar uppskatta det. Synd att det bara är ett par gånger kvar.

Har hunnit med att handla och koreograferat en cirkusdans till "mina" 5-åringar. Började även på en koreografi till vuxengrupperna men magonten tog över. Nu ska jag kurera mig med te och se om det hjälper.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jäkla magont! Stackare där. Hoppas du är piggare i morgon när vi ska springa runt halvnakna;) Krya på dig sötis. Puss!

2011-02-11 @ 23:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0