Naprapaten

Idag var jag hos en naprapat här i Piteå som fick behandla min rygg. Tydligen hade jag en utbuktning i ländryggen som beror på en låsning kring bäckenet som i sin tur beror på mina korta sätesmuskler (rumpmuskler).
Han tryckte, behandlade med ström och knakade till lite så nu ska det förhoppningsvis bli bättre. Jag fick order om att ta det lugnt idag och inte dansa så jag får vara en pratande icke fysiskt aktiv danslärare ikväll. Det blir en prövning. Jag måste också bli bättre på att stretcha "sätet" och det vet jag ju om men det gör ju så in i h-vete ont! Men det är väl bara att pina sig själv och kanske bli lite vig på köpet samt slippa dessa problem med ryggen.

Nu har jag två tvättmaskiner att ta reda på innan det är dags att fixa mat och förbereda sig för jobb i Skellefteå.
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0