Piteå-Luleå-Skellefteå-Piteå

Snacka om att jag har rest idag.
Var i Luleå på förmiddagen och fotograferades för Dans i Nords hemsida.
Köpte mig en lite konstig lunch: pommes från Max och ölkorv och körsbärstomater från Coop. Det var gott i alla fall och jag blev mätt. Tog sen bussen till Skellefteå och satt och gjorde vettiga saker under resan vilket gjorde att den inte kändes så lång (2 h 15 min). Väl framme i Skellefteå dansade jag med 3 barndansgrupper och nu är jag hemma i Piteå igen.

Har varit på bra humör hela dagen och jag tror att det härliga vädret är en bidragande faktor till detta. Sen är ju mitt jobb väldigt roligt trots att jag gnäller en del över resorna osv.

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och titta på tv tror jag, eller kanske läsa. Jag köpte pocketböcker i Luleå idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0