Sammanfattning av veckan

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen de senaste dagarna men nu är jag här igen.
Tänkte göra en kort sammanfattning av veckan som varit. Börjar med onsdag eftersom tisdag var senaste dagen jag skrev här.

Onsdag: Pysslade hemma och plenerade lektioner på förmiddagen. Åkte till Skellefteå och jobbade mellan 16.30-20.00. Var hemma i Piteå kl.23 och duschade och gick och la mig. Dagen slut!

Torsdag: Klev upp vid sex och åkte iväg till Boden. Undervisade mellan 8.30-13.00. Det var -30 hela dagen! Åkte till Luleå och hade möte med de andra danslärarna i dansmatteprojektet. Kom hem och åkte sen till skolan och repade Moulin Rouge. Åkte hem igen och käkade. Körde David till skolan. Hem återigen och duscha samt fixa det sista inför Moulin Rouge. Pratade med Liz i telefon, en av dagens höjdpunkter:). Käkade chips och dip med David och gick och la mig vid halv tolv.

Fredag: Uppe klockan sex och åkte till Boden och jobbade mellan 8.00-11.00. Åkte till skolan och käkade lunch med Sara innan vi åkte ner på stan och handlade mat och annat nödvändigt inför kvällen. Var hemma vid två och la mig i soffan och somnade på två röda. David kom hem vid tre och vi drack kaffe samtidigt som jag målade naglarna och åt godis. Multitasking! Iväg till skolan för genrep kl.16.30 och  efter det hem till Sara och äta samt fixa i ordning oss. Klockan elva var vi på skolan och vid midnatt showade vi:) Det var så roligt! Det kommer ett inlägg senare om detta samt bilder.

Nu ska jag strax iväg till Kåren och rigga ner efter gårdagens show.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0