Schema vecka 9

Snart har jag Sportlov och det ska bli så skönt, 3 arbetsdagar kvar. Jag har visseligen en del jag behöver göra då men jag kan göra det i min takt och även göra annat roligt. Så här ser min planering för kommande vecka ut:

Måndag: Fotografering för Dans i Nord i Luleå 11-12
Buss Luleå-Skellefteå (2 h), jobba i Skellefteå 16-18.30

Tisdag: Ev. träning på Korpen
Jobba i Arvidsjaur

Onsdag: Kompletera C-uppsatsen med Sara 10-12
Jobba i Skellefteå 16.30-20.00

Torsdag: Dansettornas föreställning "Djungeltrubbel" kl. 8.30 eller 10.15
Kompletera C-uppsatsen med Sara
Bodybalance 18.30-19.30

Fredag: Planeringsdag

Lördag: LEDIG

Söndag: LEDIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0