Schemat rubbat

Eftersom vi måste jobba med C-uppsatsen imorgon förmiddag så måste jag planera om mitt schema lite. Hade nämligen tänkt vara duktig och koreogrefera, planera lektioner och göra andra "jobbsaker" innan jag ska åka och jobba imorgon men det hinner jag ju inte. Har fixat en del nu ikväll istället men känner att nu är det dags att lägga ner och gå och lägga sig istället. Jag får se till att vara sjukt effektiv den "dötid" jag har i Skellefteå imorgon så löser det sig nog.

Här är mitt schema för de närmsta dagarna för de som är intresserade (ni som inte är intresserade får se det ändå):

Onsdag: 10-13 C-uppsats-jobb på Kåren med Sara
14.05 Buss till Skellefteå
16.30-20.10 Jobba'
20.30-21.15 Planering/koreogreferande
21.35 Buss hem till Piteå

Torsdag: 8-13 Jobba i Boden
Jobba hemma med diverse
18.30 Bodybalance

Fredag: 8-11 Jobba i Boden
Jobba hemma med diverse, handla, laga mat
17.15 Zumba

Lördag: LEDIG!!!!! WOHO!!!!! (ev. Tre Kronor-marathon med Sara)

Söndag: 12-18 Jobba i Byske

Nej dags att söva datorn och sen mig själv.
Godnatt!
2011-02-22 @ 22:50:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0