Snöiga fredag

Jag är så less på all denna snö! Den är bara i vägen. Det tog en kvart för mig att få bort all snö och is från bilen i morse sen var det halt och fullt med snörök på motorvägen och när man ska parkera nånstans ser man inget eller får inte plats för alla snöhögar. Det räcker med vinter nu. Jag vill ha vår och värme!
Det var dagens gnäll:P

Har haft två bra arbetsdagar i Boden nu torsdag och fredag med olika klasser som har skött sig och varit duktiga på det vi gjort. Man blir ju lite stolt som lärare faktiskt:)

Nu håller jag på och förbereder på olika sätt inför imorgon då min kära sambo fyller år. Har lite kvar att fixa med men kan ju inte skriva vad eftersom han kanske läser detta. Ska fika med Sara senare också för det hann vi inte med igår.

David och jag ska lyxa till det ikväll och gå ut och äta på 1906 (Piteå Stadshotell). Han har ett presentkort på 500 kr så vi kan äta gott utan att betala en massa. Ska nog till och med unna oss en efterrätt. Imorgon upphör vårt sötsaksförbud också. 5 veckor har vi låtit bli godis, chips, coca cola, glass, fikabröd mm. Jag är förvånad över att det gått så bra. Imorgon kommer vi nog frossa men sen ska jag försöka hålla mig från detta. Man mår ju faktiskt mycket bättre. Men som David brukar säga så får det inte gå till överdrift utan man måste unna sig själv att njuta av livets goda. Så det ska vi göra imorgon och ikväll. Slutbabblat om detta.

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0