Söndagssnygg

David och jag uppfann ett nytt uttryck igår: "Söndagssnygg".
Detta kom till när jag fick ett av mina knäppa ryck och gjorde ett konstigt hopp och gjorde tummen upp vilket David då härmade och sa "söndagssnygg". Jag vek mig av skratt! Låter inte alls kul när jag försöker beskriva men när ni får se det så tror jag att ni också börjar skratta.

Vi hade söndagsmys här igår. Jag kände mig rätt hängig när jag kom hem från jobbet eftersom jag gått och blivit förkyld och tog en lång varm dusch medan david fixade middag: Pommes med kryddig korv och en supergod sås. Mums! Vi satt framför tv:n och åt och tittade på filmen Crash. Den var ganska obehaglig men mycket bra. Vi avslutade kvällen med att titta på någon brittisk serie och åt nachos och guacamole. En toppenkväll! Fler sådana!

Idag är det måndag och jag jobbar eftermiddag i Skellefteå. Har lite småfix att göra här hemma innan dess men jag tar det lite lugnt. Hoppas vi får resultatet på C-uppsatsen idag. Vi skulle fått veta senast i fredag men så går ju vi på LTU så det fick vi ju inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0