2 januari 2011

Sista dagen i Nyköping för ett tag i alla fall.
Det är med blandade känslor jag åker tillbaka till Piteå. Hade hoppats på att jag skulle känna mig utvilad och peppad på att börja jobba igen men så är inte fallet. I stället känner jag mig nästan tröttare och mer stressad än när jag kom ner hit den 21 december. Kan ju bero på att det händer mycket just nu.

På nyårsafton dog en nära släkting och det är svårt att tänka på något annat. Det blir mycket tårar och kramar här hemma och det känns skönt att få stöd av dem man står närmast. Jag antar att det är bra att man får utlopp för det man känner.

Känner mig stressad över opponeringen av Saras och min uppsats. Vi är inte riktigt klara och den här veckan måste vi skicka iväg den. Vi har ingen handledare än heller på opponeringen vilket inte känns så jättebra. Men som vi brukar säga så löser det sig nog. Det hjälper inte att jag går och oroar mig över det eftersom jag just nu ändå inte kan göra någonting åt det.

Om en vecka har jag mina första lektioner också och jag har inga lektionsplaneringar klara men det är ju som sagt en hel vecka kvar. Oceaner av tid! Eller?

Denna dag blir nog ganska lugn. Ska träffa Lina senare annars har jag inget planerat.
Ska passa på att äta godis och annat onyttigt för imorgon börjar det nya nyttiga livet.

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Johanna

High five på nyttiga livet och allt annat i livet! KRAMAR i massor också<3

2011-01-02 @ 13:39:49
URL: http://joohannac.blogg.se/
Postat av: Marie Bobäck

Jag önskar dig lycka till med uppsats och jobb.

Jag förstår hur du känner dig -jag är också ledsen för det som hänt.

2011-01-03 @ 12:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0