30 januari

Snart är denna månad slut och vi går in i februari som är en händelserik månad: David fyller år, Moulin Rouge-kväll, ev föreställning i Boden mm.
Igår var jag hos Sara där vi käkade tacos tillsammans med henne och Marlene. Danne var med och käkade men när vi började prata dans och skola smet han iväg och spelade tv-spel. Vi satt och pratade i flera timmar och hade mycket trevligt. Hade tänkt lägga upp bilder men tekniken strular här så ni som vill se kan kolla in Marlenes blogg eller Saras blogg för jag antar att de kommer skriva nåt om detta och lägga upp bilder.

När jag kom hem var Tony och Emelie på besök så jag blev uppe till tolv.

Nu sitter jag och försöker få i mig lite frukost. Om två timmar är jag på väg till Byske för att jobba.

Hoppas ni får en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0