Arvidsjaur

Det var lite klurigt att köra bil och ta kort samtidigt men jag var bara tvungen att fånga denna vy.
Riksväg 373 mot Arvidsjaur. Vackert eller hur?


Tisdagar betyder från och med denna vecka att det är Arvidsjaur som står på schemat.
1, 5 timme i bil, 2 timmar lektion och sen 1,5 timme hem. Vissa tycker att jag är tokig som gör detta varje vecka och jag är nog beredd att hålla med. Hade jag bott nere i södra Sverige hade jag aldrig åkt 12 mil för att ha två danslektioner men nu är detta Norrland och då gör man sånt. Dels för att jag får betalt för det där hyrbil ingår samt att det är roligt.

Jag och David kom samtidigt till Piteå så vi tog sällskap den långa fem-minuterspromenaden (konstigt ord och säkert felstavat!) från busstationen och hem. Det känns underbart att ha honom hemma igen. Har legat och gosat i soffan och nästan somnat och ska strax dricka lite te. Myspys!

Kommentarer
Postat av: Joohanna

Det var mycket finare nu, utan snöstorm!

2011-01-18 @ 21:32:53
URL: http://joohannac.blogg.se/
Postat av: Marie Bobäck

Mycket vackert. Och det verkar inte vara alltför mycket trafik...

2011-01-19 @ 19:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0