Back in Nypan

Sitter med Johannas dator vid köksbordet på Borgdalsgången. Datorns ägare och hennes kompis Elin planerar sin resa till Asien. Jag är inte alls avundsjuk. Särsklit inte när man tittar ut och det är alldelses vitt och kallt. Om man hade pengar....

Resan igår gick jättebra. Det är sällan det flyter på så bra som det gjorde igår. 4,5 timme från Skellefteå till Nyköping. Inte illa!

Har sovit som en stock i natt trots att jag sover i en bäddsoffa. Kom upp vid niotiden och har inte gjort så mycket mer än ätit frukost och planerat min dag. Ska planera dansmatte innan lunch och sen ska jag skjutsa Johanna till jobbet så tar jag bilen och åker till badhuset. Fick för mig att jag vill simma, sitta i bubbelpoolen och kanske sola. Jag är på badhuset kanske en gång varannat år men idag känner jag verkligen för det. Varmt vatten skulle göra under för min dansande kropp tror jag. Ikväll ska hela familjen gå på bio och se Svinalängorna. Återkommer med recension på denna.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, ska du till Hjortens? I Malmö finns inget mysigt bad, skittråkigt! Tänk vad vi solade och simmade inför studenten! kram

2011-01-25 @ 15:21:31
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0