Byske

Jaha då var det söndag igen! Jag hinner inte riktigt med när dagarna bara springer fram.

Söndag innebär att jag ska åka till Byske och undervisa hela eftermiddagen. Det snöar ute och är drygt -10 så jag är inte så frestad att ge mig ut och stå och vänta på bussen men det är väl bara att klä på sig flera lager kläder och traska iväg.

Innan jag åker ska jag laga mat, gå igenom lektionsplaneringarna och packa i ordning allt. Varje gång jag ska undervisa nånstans ser det ut som jag ska vara borta i flera dygn för jag har alltid så mycket saker med mig. Och det är inte vilka saker som helst utan det är skor, cd-skivor, papper, rytmiksajalar och en tamburin så det pinglar om mig när jag går med väskan på ryggen. Bra om man inte vill tappa bort mig:P

Jag längtar verkligen tills David kommer hem! Det är så tomt och tyst här hemma och dessutom sover jag bättre när han ligger bredvid. 2 nätter till sen är ordningen återställd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0