Första arbetsdagen 2011

Idag är jag uppe med tuppen trots att det är söndag. Anledningen är att jag ska hinna med en del innan jag åker till Byske vid tolvtiden för att undervisa. Först ska jag ha en nystartad vuxengrupp i jazzdans och efter det tre barndansgrupper som jag dansade med förra terminen. Det ska bli roligt att komma igång igen:)

Jag var hos Sara och Danne igår och blev bjuden på middag. Det var mycket trevligt och vi satt och snackade om allt möjligt i flera timmar. Var helt uppe i varv när jag kom hem (kanske berodde på att jag drack kaffe vid tiotiden) så jag hade svårt att sova, men 6 timmars sömn har jag nog fått i alla fall.


Nu ska jag dricka upp teet och sen sätta lite fart här. Återkommer ikväll och berättar mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0