Första jobbiga dagen avklarad

Så var måndagen den 10 januari 2011 förbi. Den har varit fullspäckad men med hjälp av schemat har det funkat bra ändå. Började dagen med att träna på Korpen. Det blev ett kort pass men den bästa träningen är den som blir av brukar man ju säga. Förberedde inför opponeringen som är på fredag innan jag åkte iväg till Skellefteå.
Där hade jag tre lektioner med barn som var 4-6 år. Det var roligt men jag kände mig en aningens förvirrad och blev lite nervös av att det satt föräldrar och tittade på. Men jag tror nog att det ska gå bra framöver. Är väldigt trött i kropp och själ nu, så snart blir det nog sängen för min del. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0