Helgen är snart slut

Det gick bra med grupperna i Byske idag förutom den sista gruppen där det endast kom en elev. Tyckte inte det var någon idé att ha dans med endast henne även om det är en duktig och gullig elev, så hon fick ringa efter sin pappa och medan han var på väg fick hon lite massage av mig. Dagens goda gärning från min sida.

Det har snöat hela dagen idag så nu är det ännu svårare att ta sig fram. Man får verkligen pulsa.

Jag kom hem strax innan klockan sex och har duschat, ätit middag och mailat lite folk jag behöver få tag på. Har skjutit lite på att diska så det kanske jag ska ta tag i innan jag gör ett schema för kommande vecka.

Hoppas ni har haft en trevlig helg kära läsare.

Kommentarer
Postat av: Johanna

SV - Ja det måste du, ta den när du kommer hem. Så sjukt kul ju! :)

2011-01-16 @ 20:59:10
URL: http://joohannac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0