Hemmaspa

Eller ja spa kanske var att ta i men jag har duschat länge, tagit ett fotbad och filat ner fötterna (till minst en storlek mindre känns det som) och sen målat både tå- och fingernaglar. Skönt att få pyssla om sig själv lite. Man känner sig lite finare efteråt också. Det tillhör ju för övrigt ett av mina mål för 2011 att jag ska hand om mig själv och min kropp bättre, så detta var en bra start tyckte jag.

Annars har jag inte gjort så mycket vettigt idag. Har några lektionsplaneringar kvar att göra men jag skjuter nog fram det till imorgon. David och jag ska laga varsin maträtt ikväll för vi har 1,3 kg köttfärs som måste ätas upp typ NU. Det blir köttfärslimpa med soltorkade tomater och oliver (David) och chili con carne (jag).
Bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0