Inte på humör

Idag är inte min dag känner jag. Har sovit jätteilla inatt och känner mig inte alls utvilad nu. Hade tänkt komma upp vid halv nio så jag hann äta frukost och fixa det sista inför lektionerna idag men istället blev jag kvar i sängen och gick upp för typ en halvtimme sen. Detta betyder att min frukost består av endast te eftersom jag måste äta lunch strax. Har ingen lust alls att åka till Byske och hålla i 4 danslektioner men det blir säkert kul när jag kommer dit. Kanske känns livet bättre om jag får äta också. Jag är som de flesta vet lite matkinkig.

Har betalat räkningar också och det känns ju extra tråkigt när man inte har fått in några pengar denna månad utan får ta från sparkontot. Usch och blä! Som ni märker är allt fel just nu.

Gårdagen var i alla fall en bra dag. Började med att gå på stan med Sara och prata/gnälla en massa och det var mycket trevligt. Efter lunch koreograferade jag lite och vid fyratiden gick David och jag över till våra snälla grannar och blev bjudna på tacos. Tanken var att vi skulle bjudit dem på fika men deras yngsta son var på dåligt humör och hade inte ätit ordentligt så de bjöd oss på mat i stället. Inte mig emot. Klockan sju var jag ute på Ankars för ett snabbt möte inför en "dansuppvisning". Gick sen hem och åt fruktsallad och tittade på Stjärnorna på slottet och Hipp hipp med David:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0